Organizace školního roku

16. 9. 2025 - online zápis na kroužky od 18:00, klientské centrum

6. 10. 2025 - začínají kroužky! Z organizačních důvodů, s ohledem na termín podzimních voleb, letos kroužky začínají v pondělí 6. 10. MDDM poskytuje prostory pro volební místnosti.

27. - 31. 10 - podzimní prázdniny, kroužky se nekonají, pro děti je nachystán volnočasový program

12. 12. 2025 - ukončení kroužků před Vánoci

5. 1. 2026 - začátek kroužků po vánočních prázdninách

30. 1. 2026 - pololetní prázdniny, kroužky se nekonají, pro děti je nachystán volnočasový program

2. - 8. 3. 2026 - jarní prázdniny, kroužky se nekonají, pro děti je nachystán volnočasový program

2. - 6. 4. 2026 - velikonoční prázdniny, kroužky se nekonají, pro děti je nachystán volnočasový program

12. 6. 2026 - ukončení kroužků před letními prázdninami

 

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.