Tvorba videa a zákl.animace II

Na začátku roku se seznámíme s kamerou, storyboardem, svícením a střihem v programu Adobe Premier Pro. Po čase uplatníme základní znalosti v různých tématech tvorby. V druhé půlce roku budeme pracovat s animací, jak počítačové, v programech Adobe After Effects a Animate, tak ruční. Vyzkoušíme si práci s green-screenem, ve studiu, nebo volnou tvorbu.
Přednostní přihlášení pro účastníky z minulých let.

Základní informace

Kód

133224

Název

Tvorba videa a zákl.animace II

Místo konání

Riegerova 65

Hlavní vedoucí

David Fuxa

Věková skupina

12-20 let

Datum zahájení

01.10.2023

Datum ukončení

14.06.2024

Dny konání

ČT 15:00-16:00

Volná místa

Poslední 2 místa


1.pololetí

1 000 Kč

2.pololetí

1 000 Kč

Rok

2 000 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.