Prostorová výtvarná tvorba

Kroužek, je zaměřen na rozvíjení prostorového vnímání, tvarového citu, zlepšení manuální zručnosti, obrazotvornosti a kreativity. Účastníci si procvičí práci s různými materiály, jejich vlastnostmi a tvorbu různorodých kompozic.
Kroužek je skvělou průpravou na případné talentové zkoušky na design, architekturu a další výtvarné obory (povinná součást přijímacího řízení). Kroužek je však určen pro každého zájemce, kterému je tato činnost blízká.

Základní informace

Kód

133216

Název

Prostorová výtvarná tvorba

Místo konání

Riegerova 65

Hlavní vedoucí

Iva Fíková

Věková skupina

9-15 let

Datum zahájení

01.10.2023

Datum ukončení

14.06.2024

Dny konání

ST 16:00-17:30

Volná místa

Poslední 3 místa


1.pololetí

1 000 Kč

2.pololetí

1 000 Kč

Rok

2 000 Kč


Přihlásit online Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.