Zápis na kroužky

Zápis na kroužky

Zápis na kroužky

15.09.2025

Zápis na nový školní rok 2025/2026 bude v půlce září. Přesné datum bude ještě zveřejněno zde i na sociálních sítích. Nabídka kroužků bude velmi podobná té letošní. Objeví se i novinky jako například kroužek pro seniory, kde se seznámí s ovládáním chytrých telefonů. Některé kroužky projdou aktualizací svého obsahu.

Přesný rozpis, tedy den a čas konání, bude zveřejněn během prázdnin.

Online zápis je možné uskutečnit prostřednictvím klientského centra na našich stránkách.

https://mddmuvaly.iddm.cz/prihlaseni

Pokud jste si již účet vytvořili, a nedokážete se k němu znovu přihlásit, nevytvářejte nový pro přihlášení dětí. Dítě je spojeno s jedním účtem a nelze ho přihlásit z jiného účtu. Raději nás kontaktujte.

Těšíme se na nový školní rok.

Zpět

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.