Elektronický příměstský tábor I

Elektronický příměstský tábor I

Elektronické přihlašování 3.4.24 od 18h.

Náplní tábora je prohloubit znalosti z technických oborů, zejména elektrotechniky a robotiky. Tábor je uřčený zájemcům, kteří už mají nějaké znalosti a chtějí je prohloubit. Účastníci si zdokonalí dovednosti v pájení, programovaní, robotice… Bude i přespávačka.

Jako každý rok upozorňuji, že se bude pracovat s horkými předměty (500°C), ostrými předměty a chemikáliemi.

Základní informace

  • Kód

    133430

  • Název

    Elektronický příměstský tábor I

  • Termín konání

    12.08.2024 07:30 - 16.08.2024 16:30

  • Místo konání

    MDDM Úvaly

  • Hlavní vedoucí

    Pavel Sýkora

  • Věková skupina

    10-16 let

  • Volná místa

    Přijímáme náhradníky


Účast na akci

3 300 Kč


Přihlásit online Zpět

Dokumenty ke stažení

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.