Sportovní příměstský tábor I

Sportovní příměstský tábor I

Elektronické přihlašování 3.4.24 od 18h.

Jana Krejsová, Dominik Vondrák

Nabitý sportovní program, který nadchne všechny aktivní děti. Letos nás čeká domluvená lední plocha na bruslení s trenérem, paddleboarding s instruktory, hala s badmintonem a plážovým volejbalem, turistika, také možná opět oprášíme discgolf a konečně vyjde i počasí na koupání. Vybavení není nutné žádné, pro účast na paddleboardingu je nutné být plavec.

Základní informace

  • Kód

    133167

  • Název

    Sportovní příměstský tábor I

  • Termín konání

    29.07.2024 07:30 - 02.08.2024 16:30

  • Místo konání

    MDDM Úvaly

  • Hlavní vedoucí

    Jana Krejsová

  • Věková skupina

    8-16 let

  • Volná místa

    Obsazeno


Účast na akci

3 300 Kč


Zpět

Dokumenty ke stažení

Cookies


Cookies jsou malé datové soubory, které internetové stránky ukládají na Váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy si tyto stránky začnete prohlížet. Tyto soubory jsou při návratu na webovou stránku pomocí prohlížeče odeslány zpět na servery. S pomocí cookies má webová stránka informace o předchozích aktivitách uživatelů.

Pomocí vašeho prohlížeče můžete spravovat vaše cookies. Vždy máte možnost již uložené cookies smazat. Dále v závislosti na vašem prohlížeči je možné omezit využívání cookies pro konkrétní webovou stránku, omezit jejich ukládání či nastavit nucené smazání všech cookies po uzavření prohlížeče.


Technické

Technické cookies jsou nezbytné pro správné fungování webu a všech funkcí, které nabízí. Z tohoto důvodu nepožadujeme Váš souhlas s jejich využitím. Technické cookies nemohou být individuálně deaktivovány.

Statistické

Statistické cookies umožňují měření výkonu našeho webu. Jejich pomocí určujeme počet návštěv a zdroje návštěv našich internetových stránek. Pokud vypnete používání statistických cookies ve vztahu k Vaší návštěvě, ztrácíme možnost analýzy výkonu a optimalizace.

Marketingové

Marketingové cookies se používají ke sledování návštěvníků na různých webech. Záměrem je zobrazovat reklamy, které jsou relevantní a poutavé pro jednotlivého uživatele, a tedy cennější pro vydavatele a inzerenty třetích stran.